Welcome To Xyn Joe's Blog ! wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !

2012年5月20日

ok.






happy 520.
wish the couple who I know become sweet n more sweet !!!
N wish my dad n mum become more sweet x]
( LIKE HONEY XD )









如果真的要告白
我不会选择那种很多人都用来告白的时候
因为不特别。
要也是选那些普通的日子
让一个对于自己来说不普通的人
来一个惊世骇俗的告白
震撼一下他的心脏










反正我就是知道
我不配拥有会担心我的人
除了我的家人 x)









爱情雨


Nice , but movie wad I saw b4 is better than it.
可能是还没有看完的关系呱 ~












some secret for u :
           Imysm
pls , show ur smile.
long time no see it.
be ): -> (:











NEW YORK >3<











Can I be the reason that you smile ?
NO.








就算是世界要倾斜
亲爱的我也绝不说离别
尽管末日威胁再强烈
有爱就不累
《世界末日》—— 周杰伦









星期一
成绩 o0o
fucker bitch o0o










耍心机 在背后说人坏话 还不承认 ?
死远点啦










xynjoe.




没有评论:

发表评论