Welcome To Xyn Joe's Blog ! wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !

2012年2月18日

Friends.





wad is friend ?!
friend is forever !!!
thanks you guys for miss me :D
wahahhahahahahaahahahah !
不要吵 !!! 我要骄傲一下下 xDDDD





谢谢谢谢谢谢谢谢
从来没有想过你们会想念我
^ ^





WAD IS FRIENDS ?!
FRIENDS IS U GUYS !




叔叔 , 虽然我很讨厌你 ><
但是你生病了 ><
好好照顾自己啊 !!! /.\
其实我是个矛盾的人 @@




THANKS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





周威伦 !!! 曾经很很喜欢你
很喜欢很喜欢很喜欢
现在 一切已经是过去式了 xDDDD
I LOVE YOU , 曾经 ^ ^
谢谢你让我拥有过你 x)
brother !!! xD




xyn joe.

没有评论:

发表评论